Telenor

Dom säger:
*Ring gratis, ingen minutavgift --> Sanningen: bara öppningsavfitg inom Telenor. Alltså blir det dyrt i längden eftersom det inte är många alls som har Telenog.
*Bra täckning --> Sanningen: Vars fan då? Dålig mottagning nästan vars man än är.
*Om det har krånglat kan vi ej ge dig en gratis månadsavgift --> Sanningen: Det kan dom visst. Dom försöker bara spara lite extra pengar genom att försöka lura på dig erbjudanden istället.

Sammanfattning:
Gå inte på allt dom säger. Och om ditt SIM-kort har krånglat så tjata lite extra, säg att du inte vill ha deras erbjudanden. För dom kan ge dig en gratis månadsavgift. Jag var dum nog och gick på att skaffa Telenor. Jag har ringt och klagat på dom säkert 100 gånger så jag har lärt mig lite efter varje gång. Skaffa inte Telenor om du vill ha pengar kvar i plånboken och slippa sitta i deras telefonköer!


Kommentarer
Postat av: Stefan

Bra blogg! Jag håller med om det där. Jag har också telnor och de snodde 6ookr för några sms som jag inte hade gjort. Min pappa skrev brev till dem och de svarade med att jag hade lämmnat en 5-siffrig kod och en massa annat skitsnack.

2010-03-07 @ 18:11:22
URL: http://helloman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0